השכרת טאבלטים ומחשבים | אבולוציה של טכנולוגיה ועסקים

למרות שהנוף הטכנולוגי השתנה רבות מאז הצגתו לראשונה של המחשב האישי הראשון ב-1981, האם יצא לכם אי פעם לשים את דעתכם על מהירות השינוי וכיצד הוא משפיע על עולם העסקים? לפניכם סקירה מהירה על 30 השנים האחרונות של האבולוציה הטכנולוגית. וכיצד כל זה מתקשר לביקוש ההולך וגובר של שירותי השכרת טאבלטים ומחשבים ניידים? הפרטים לפניכם.


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


השכרת טאבלטים ומחשבים

1983 – אולמות חשוכים ומקרני שקפים

רוב המצגות התקיימו בחדר חשוך עם מקרן שקפים, על השקפים היו מדפיסים את התוכן או כותבים בכתב יד. כדי לעבור שקופית היה על אדם מסויים (בדר”כ הדובר) להוריד את השקופית ולהחליפה באחרת. המשתתפים כתבו הערות בנוגע למצגת והגישו דו”ח מודפס במכונת כתיבה חזרה להנהלה. בהגעתם של המשתתפים לישיבה, חולקו להם קלסרים גדולים ומסורבלים, הדואר האלקטרוני היה בשימוש לעיתים רחוקות למען תקשורת בינאישית, כאשר אפילו מארגני האירועים היו מתקשרים בעזרת דיוור ישיר וטלפונים נייחים על מנת לאשר ולרשום משתתפים. פגישות פנים מול פנים זכו להענות גבוהה ונמשכו לעיתים שלושה ימים ויותר.

1993 – POWER POINT והשכרת מחשבים

ציוד למצגות POWER POINT החליף את מקומם של מקרן השקפים. השכרת מחשבים ניידים הפכה זמינה ונפוצה יותר. דוא”ל ואתרי אינטרנט היו בשימוש לצרכי תקשורת, אך עדיין דיוור ישיר ושיחות טלפון היוו את הזרם העיקרי בתקשורת עם המשתתפים. שיחות פנים מול פנים המשיכו לצמוח ככל שנוספו חברות תעופה חדשות, ופגישות בינלאומיות הצדיקו טיסות ארוכות.

2003 – מתחילים להתקדם

מצגות POWER POINT היו השיטה הנפוצה ביותר ליצירת והצגת מצגות, כאשר לשם כך השתמשו יותר ויותר במחשב נייד והשכרת מקרן ומסך. אתרי אינטרנט ובלוגים היו עמוד התווך בתוך ארגונים, דוא”ל השתלט כשיטה היותר מועדפת לתקשורת בינאישית לעומת דיוור ישיר. רישום משתתפים באינטרט היה שכיח וטלפונים סלולאריים הפכו לעניין נורמטיבי אך היו בשימוש רק לשם ביצוע שיחות טלפון ושלית הודעות טקסט מוגבלות. פגישות פנים מול פנים עדיין הצליחו לספק את הנדרש לעסקים, אך עם הגעתו של הוידאו קונפרנס אל השוק הטכנולוגי, היו שהעדיפו את הפתרון החדש אל מול נסיעות ארוכות.

2013 – השכרת טאבלטים ורשתות חברתיות

בעוד ציוד אורקולי להקרנת מצגות עדיין נמצא בשימוש רחב, הלפטופים מוחלפים בפתרונות השכרת טאבלטים, מקרנים ישנים פינו את מקומם למען השכרת מקרנים חדשים, והשכרת מסכים מוחלפת בהשכרת מסכי פלאזמה וקירות וידאו. מארגני אירועים מעדיפים יותר ויותר השכרת טאבלטים מתקדמים כמו אייפד למשתתפים על מנת לאפשר להם נגישות לכל המידע לו הם זקוקים על גבי הרשת. מצגות הדוברים, מידע מנותני החסות, רישום הערות ותקשורת בינאישית מתנקזים למקום אחד. רשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, גוגל פלוס ועוד הם הדרך הנפוצה ביותר לתקשר עם המשתתפים. קמפיינים בדוא”ל עדיין בשימוש, אך דואר ישיר וטלפונים נייחים גוססים לאיטם. ללא חדרים חשוכים וסרבול טכנולוגי, השכרת טאבלטים הפכה את התקשורת לנוחה ומהירה יותר.


הפער המדהים שבין הטכנולוגיה שעשתה את צעדיה הראשונים בתחילת שנות השמונים, לבין הטכנולוגיה שמלווה אותנו בחיי היום יום כיום, הוא תוצאה של התפתחות טכנולוגית שמאיצה את צעדיה ככל שעובר הזמן. המהירות בה יוצאים מחשבים ניידים חדשים בעלי ביצועים משופרים לשוק, טאבלטים שהופכים לבעלי יכולות יותר ויותר גבוהות, גורמת לנו להוציא אלפי שקלים בשנה לאינדבידואל ועשרות אם לא מאות אלפי שקלים בשנה לחברות ועסקים שרק רוצים להשאר מעודכנים ולהתנהל ביעילות.

הקידמה הטכנולוגית והקצב המסחרר הופכים את פתרון השכרת טאבלטים והשכרת מחשבים ניידים לאלטרנטיבה המשתלמת והנוחה ביותר. עצם השכרת טאבלטים והשכרת מחשבים ניידים מאפשרת לכל אדם, עסק או חברה, להנות מביצועים גבוהים של הטכנולוגיה האחרונה, כמו גם להמנע מירידת ערך או חוסר עדכניות בשל משאבים כלכליים דלים.


לסיכום, הטכנולוגיה אמנם מתפתחת בקצב מסחרר ועולם העסקים עובר את האבולוציה הפרטית שלו בהתאם, אך אין סיבה דאגה בכל הנוגע לעדכניות וחדשות טכנולוגית. בפניה לNIGHT NET יעמוד לרשותכם מגוון רחב של פתרונות טכנולוגים לכל צורך או מטרה. השכרת טאבלטים, מחשבים ניידים, מקרנים, מסכי פלאזמה, GPS, מודמים, עמדות רישום, וידאו קונפרנס ועוד עומדים לרשות לקוחותינו.