השכרת מסכים ומחשבים | כשגוגל עושה סיור וירטואלי לכנסת ישראל

בחודש מרץ 2014 חברת Night Net התבקשה לקחת חלק באירוע ייחודי אשר התרחש בכנסת ישראל ובו בוצעה השכרת מסכים ומחשבים להצגת הstreet view הראשון שצולם אי פעם בכנסת ישראל בהשתתפות מנכ”ל גוגל, יו”ר כנסת ישראל ומכובדים נוספים.

השכרת מסכים לכנסת ישראלהכל החל מספר חודשים אחורה כאשר מצלמותיה של חברת גוגל סיירו וצילמו איזורים נרחבים במשכן הכנסת. צילומים אלו חוברו יחדיו אל סיור וירטואלי אשר מוכר לרבים מאיתנו כפונקציית ה-street view ב- google maps.
באירוע טכנולוגי אשר כלל בין היתר את יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, מנכ”ל גוגל מאיר ברנד, מנכ”ל הכנסת רונן פלוט ועוד רבים ומכובדים, הוצג הסיור הוירטואלי אשר מאפשר לכולנו (כן כן, גם לך) לנוע בחופשיות ברחבי הכנסת מבלי לצאת מהבית.
כמובן שישנם אגפים אשר אינם פתוחים לעין הציבור, בעיקר בקומת הממשלה, אך עדיין תוכלו להנות ולהתרשם מגודלה ועיצובה של כנסת ישראל.
לשם תצוגת הסיור הוירטואלי בכנסת ישראל בוצעה השכרת מסכים בגודל 80 אינץ’ מ-Night Net, כמו גם השכרת מחשבים וכיסוי אינטרנטי שאיפשרו חווייה מהירה ומהנה של הטכנולוגיה שהציגה להם את מקום העבודה שלהם – מזווית אחרת.

להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!

גם אתם רוצים לסייר וירטואלית בכנסת ישראל?

הכנסו לgoogle maps הכניסו את הכתובת ‘כנסת ישראל, ירושלים, ישראל’ וגררו את האיש הכתום שמעל לסרגל הzoom אל הנקודה המסומנת – זהו! עכשיו אתם יכולים לטייל בין כתלי הכנסת. תהנו!