השכרת מחשבים ניידים | מתי נכון להשכיר מחשבים

השכרת מחשבים ניידים

השכרת מחשבים ניידים הולך ומתהווה כפתרון הנוח והזול ביותר עבור אינדבידואלים, עסקים וחברות שנזקקים לקידמה טכנולוגית ואשר רוצים להבטיח את תקינות החומרה, עדכניות התוכנות והחדשנות הטכנולוגית שברשותם.


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


מחירים הוגנים, גיבוי, תחזוקה שוטפת, אחסון, מגוון מחשבים מתקדמים, מניעת ירידת ערך וסיכונים כלכליים, הם רק חלק מהיתרונות המובהקים של השכרת מחשבים ניידים ונייחים לעומת רכישתם. הבטחון שבקבלת תמיכה מקצועית ושירותים מהחברה ממנה הושכרו המחשבים, משרה על בעלי החברה ועובדיה את התחושה הנינוחה שבעבודה שוטפת עם טכנולוגיה מתקדמת ויקרה.

השכרת מחשבים ניידים מאמר

מתי נכון להשתמש בשירותי השכרת מחשבים ניידים?

כשהמחיר גבוה והזמן מוגבל

רכישת לפטופ חדש ומתקדם כרוכה בתשלום סכומים גבוהים שעלולים לחרוג ממסגרת התקציב שלך. במקרה כזה, השכרת מחשבים ניידים מחברות אמינות המתמחות בהשכרות מחשבים עשויות להיות המפלט הנכון עבורך. במידה והמחשב הנייד ישמש אותך אך ורק לצרכי עבודה / לשם פרוייקט זמני / לתקופה מוגבלת – כנראה שפתרון השכרת מחשבים ניידים בו אתה קובע את הצורך שלך מבחינה תקציבית ומבחינת זמנים, תהא התשובה הנוחה, המקצועית והחסכונית ביותר עבורך.

כשהעובדים זמניים והמקום לא מאפשר אחסון

בעלי חברות ועסקים קטנים מתמודדים לעיתים עם בעיית מקום האחסון עבור ציוד משרדי וטכנולוגי שברשותם. פתרון השכרת מחשבים ניידים בהחלט מהווה דרך יעילה להתמודדות עם הבעיה, בעיקר כאשר מתקיימים פרוייקטים זמניים שמצריכים עובדים זמניים או עובדי קבלן. בעת השכרת מחשבים ניידים מתאפשרת אחזקת הציוד הטכנולוגי לתקופה מוגבלת ללא צורך באחסון לאחריה, כמו גם התאמת המחשבים המושכרים לצרכים המסויימים של הפרוייקט.

כששדרוגים טכנולוגים ומניעת ירידת ערך נחוצים

עסקים קטנים וחברות גדולות זקוקים לעיתים קרובות למחשבים חדישים וחזקים עם מינימום בלאי ומקסימום ביצועים, השכרת מחשבים ניידים מאפשרת לאותם עסקים וחברות להשתדרג לעיתים תכופות בתחום הטכנולוגי. בנוסף, עצם השכרת מחשבים ניידים מונעת ירידת ערך שהייתה מתרחשת זמן קצר לאחר רכישת המחשבים. ע”י השכרת המחשבים ניתן להנות משני העולמות – גם להנות מיתרונותיהם הרבים של המחשבים החדישים ביותר וגם להמנע מירידת ערך המחשבים שמתעצמת ככל שהזמן עובר.

כשנדרשת תחזוקה שוטפת ותמיכה מקצועית

השכרת מחשבים ניידים מחברה המתמחה בכך, מעניקה למשכירים את האפשרות להנות משירותי תמיכה ותחזוקה של חברה מקצועית אשר מבטיחה תפקוד שוטף ותקין של המחשבים והמערכות הפועלות בהם. השירותים הללו חשובים בעיקר בקרב חברות שעיקר פעילותן ממוחשבת. המענה המהיר והפתרונות הטכנולוגים בעיתות משבר יקרי ערך כאשר מדובר בעסקים.


במידה והצורך בשירותי השכרת מחשבים ניידים עולה מאחת או יותר מהסיבות שסקרנו, הפניה לחברה אמינה ויציבה המתמחה במתן השירותים הללו היא הפעולה הבאה שעליך לעשות.


NIGHT NET מעניקה שירותי השכרת מחשבים ניידים לעסקים קטנים, חברות גדולות ואפילו ליחידים. מתן מגוון רחב של מחשבים מתקדמים, ייעוץ, תמיכה מקצועית ואחריות הם רק חלק מהשירותים הכרוכים בהשכרת מחשבים מאיתנו. פנה עוד היום לשם השכרת המחשב הנכון עבורך.