השכרת מקרן | מה המקרן הנכון עבורי

השכרת מקרן – מהי הבחירה הנכונה

מקרן הוא מכשיר אלקטרוני הנמצא בשימוש בעת שמתעורר הצורך בהקרנת וידאו משולב אודיו על מסך גדול – זה יכול להיות סרט, מצגת על מוצר, הצגת שירות או אולי רעיון ותכנית עסקית, הגורם הקבוע הוא השכרת מקרן איכותי הנדרש לשם ההצלחה הפרזנטטיבית.


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


השכרת מקרן הופכת שכיחה יותר ויותר ככל שהמודרניזציה והטכנולוגיה מוחדרות עמוק יותר אל תוך חיינו, היום יהא זה נורמטיבי לחלוטין להשכיר מקרן לשם מצגת עסקית או לשם הקרנת סרט בחופשה משפחתית. השכרת המקרן מעניקה לשוכר את החופש להציג במימדי ענק ובאיכות טובה את כל שיחפוץ להקרין.
איכות ההקרנה המוצעת ע”י מקרן זה או אחר מושפעת מכמות הלומין שהוא מקרין. לומין הוא יחידת אור, בעת שימוש בטכנולוגיה הכוללת תמונות, ככל שתעלה או תרד רמת הלומין, כך תושפע איכות התמונה המוקרנת. בעת שקילת השכרת מקרן, עליך לקבוע בראש ובראשונה כמה אור על המקרן יהיה לספק.

 סוגי המקרנים הנמצאים בשימוש:

השכרת מקרן HD

 HD פירושו high definition (תרגום חופשי: הגדרה גבוהה), מקרני HD פופולאריים במיוחד משום הבהירות שבתמונת ההקרנה שלהם. הם נמצאים בשימוש בעיקר בהקרנות ביתיות, אך גם נמצאים בשימוש רחב בכנסים, ועידות, אירועים מסחריים ופגישות.

השכרת מקרן וידאו

מקרני וידאו מגיעים בפורמט LCD ו-DLP עם מערכת שמע מובנית. הם שימושיים למגוון אירועים עיסקיים כולל מופעים מסחריים ואירועים תקשורתיים אחרים המצריכים הקרנת וידאו. נייטנט מספקת בנוסף לשירותי השכרת מקרן גם שירותי הקמה בשטח.

השכרת ציוד AV

השכרת AV – audio visual, או לצורך העניין השכרת מערכות שמע והקרנה, כוללות מערכות הגברה, מיקרופונים, מקרנים, מסכים, ציוד וידאו ומוצרים נלווים. נייטנט מספקת את כל הציוד שהוזכר לעיל, ויותר.

השכרת מקרן PPT

תוכנת power point ניתנת לשימוש בעזרת מקרן LCD בעמדת stand alone אשר מחוברת ישירות למחשב האישי שלך ומסוגלת להקרין את התכנים הנמצאים עליו על המסך, לרבות מצגות PPT. תוכנת PPT התהוותה לסימן היכר המייצג פגישות עסקים איכותיות והשכרת מקרן מתאים רק יחזק את השפעתה.

השכרת מקרן DVD

מקרני DVD הם למעשה מקרנים בעלי נגד DVD המותקן בתוכם. מקרנים מסוג זה מתאימים במידה ועליך להציג סרטים לקהל גדול. 

את המקרן הנחוץ לך תוכל לקבוע על פי הצורך, המקום, קהל היעד והתקציב. בעלי עסקים רבים מעדיפים לשוחח עמנו, להתייעץ ולבחון את האופציות בהתאם לצרכים, בטרם ההחלטה על מקרן כזה או אחר. גם אתה מוזמן ליצור עמנו קשר, על מנת שיחד נתאם השכרת מקרן שיועיל למטרתך.