השכרת מחשבים וטאבלטים כפתרון לתרבות הצריכה

בעולם הקפיטליסטי של ימינו, צרכנות ובעלות על רכוש הן שתי מעלות הכרחית לשם המשך קיומו, כולנו חוטאים בהן בהזדמנויות כאלה ואחרות ומאדירים את המפלצת הכלכלית שהשתלטה על חיינו.


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


 

השכרת טאבלטים

אך הדבר ממנו אנו מתעלמים לרוב, הוא העובדה כי העולם הזה בנוי על חוב, ועל צריכה של דברים שאנו לא בהכרח צריכים. במאמר זה אנו מתעכבים על השאלה  – האם בימים שלכל אדם שני יש לפטופ / סמארטפון / טאבלט או כל גאדג’ט אחר, השכרת מחשבים בכלל רלוונטית?

חברות ענק השתלטו על התחום, הציגו הישגי מכירות מרשימים ביותר וגרפו רווחים עצומים. כך לדוגמא חברת אפל הפכה לחברה הטכנולוגית הרווחית והנערצת בעולם כאשר בבעלותה כ121 מיליארד דולרים במזומן.
ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, כך היא הופכת ‘נגישה’ יותר לאדם הפשוט, רובנו יכולים (אם ממש נרצה ונהדק את החגורה) לרכוש את החידוש האחרון בעולם המחשבים והגאדג’טים. אך השאלה שעולה מתמונת המצב היא – האם באמת הכל ורוד, ומתי השכרת מחשבים וטאבלטים עדיפים על רכישתם?

הטכנולוגיה מתפתחת מהר מדי

החברות המתחרות בשווקי המחשבים והסלולר ממציאות ומשדרגות מוצרים רבים בקצב גבוה, שאינו מאפשר לאדם הממוצע להחזיק תמיד בדגמים המתקדמים ביותר, אלא אם ישקיע ממון רב בטכנולוגיה.
כך לדוגמה חברת ‘אפל’ הוציאה לראשונה לאויר העולם את מכשיר ה-IPAD שלה בשנת 2010, כאשר לקראת שנת 2013 כבר השיקה את הדגם החמישי בסדרה. קצב השדרוגים והעלות הגבוהה של המוצרים, מקשים על הלקוחות להישאר תמיד בקדמת הטכנולוגיה ומאלצים אותם ‘להשאר מאחור’ עד שיסיימו לשלם על המכשיר אותו רכשו.

במקרים כאלה פתרון השכרת מחשבים וטאבלטים עשוי להיות הפתרון המושלם לאדם שצריך את קדמת הטכנולוגיה, אך לא מעוניין להתחייב למכשיר לטווח הארוך. השכרת מחשבים וטאבלטים מאפשרת בחירה מדוייקת של הטכנולוגיה ע”פ הצרכים הנדרשים ע”י הלקוח, בעלויות נמוכות הרבה יותר לעומת רכישתם.

תיקונים וחלפים יקרים

 טאבלט להשכרה   לעיתים קרובות החברות הסלולריות גובות תעריפים גבוהים במיחד עבור תיקון מכשירי הסמארטפון, כיום החלפת מסך המגע של איפון 5 עולה מעל ל1000 ₪. לעומת זאת, מרבית המחשבים מגיעים עם אחריות של שנה לפחות, ומאפשרים בתקופה זו תיקונים אשר נכללים בתנאי האחריות בחינם, עם זאת – עבור תיקונים שחורגים מהסיבות המאושרות באחריות, הן גובות כספים רבים אשר הופכים את אקט רכישת המחשב למשתלם פחות.

גם בתחום זה פתרון השכרת מחשבים וטאבלטים עונה על הבעיות עימם נתקלים הרוכשים. בעת השכרת מחשב או טאבלט הלקוח מקבל מכשיר תקין אשר נבדק ע”י טכנאי מוסמך, כאשר האחריות על המכשירים רחבה הרבה יותר. עובדה נוספת היא כי מרבית התקלות מתרחשות לאחר השנה הראשונה מרגע רכישת המחשב, בעוד הנהנים מהשכרת מחשבים וטאבלטים אינם נזקקים לתקופה כה ארוכה עם אותו המכשיר ויכולים לשדרגו ולהחליפו כאוות נפשם.

עלויות גבוהות והתחייבות לטווח ארוך

רובנו כבר מכירים את התהליך – סמארטפון חדש שיוצא לשוק עולה לפחות 4,000 ₪, כאשר מרגע לרגע ערכו צונח בעיקר בשל שחרורם לשוק של דגמים חדישים ומתקדמים יותר. גם בענף המחשבים קיימת אותה הצרה, מחשבים חדישים בעלי ביצועים טובים יותר עולים בעת שחרורם לפחות 5,000 ₪ (כאשר ישנם מחשבים מקצועיים שעולים גם יותר מ-20,000 ₪) , וכמו עם הסמארטפונים, גם אצל המחשבים המחירים יורדים ככל שעובר הזמן ויוצאות אל אויר העולם גרסאות חדשות משופרות.

ירידת הערך וההתחדשות המתמדת, הופכת את ההשקעה הגדולה יחסית להתחייבות לטווח ארוך (מרבית הלקוחות אוהבים לחלק ל-36 תשלומים), כאשר החתונה הקתולית הזו מכריחה אותם להישאר לא מעודכנים טכנולוגית לשנים הבאות, על מנת להצדיק את עלות הרכישה. גם הפעם השכרת מחשבים וטאבלטים מאפשרת להימנע מהוצאת סכומים גדולים עבור מכשירים זמניים, כאשר באפשרות השוכר לבחור את המכשיר הנחוץ לו, במחירים זולים, תוך הנאה משירות שליחים עד הבית ואחריות מורחבת.

כולנו הורגלנו, בין אם במודע ובין אם לאו, לחיים בעולם הקפיטליסטי בו תרבות הצריכה אינה בנויה על צרכים קיומיים אלא על מותגים, סמלי סטטוס ונורמות חברתיות. אך כפי שראינו, ניתן לצמצם את נזקיה של אותה תרבות חוב, ולהשתמש בפתרונות אשר לא ישללו מאיתנו את ההנאה מהטכנולוגיה אך עם זאת יאפשרו לנו רווחה כלכלית.

לבעלי עסקים יש עניין מיוחד בהשכרת מחשבים לעומת רכישתם, וזאת מסיבות רבות שפרטנו בכתבות אחרות, אך גם האדם הפשוט, שמבקש להישאר מעודכן ולחסוך כספים יכול בעת הצורך להשכיר את הטכנולוגיה אותה הוא צריך לזמן שהוא צריך אותה.

על מנת להשכיר את המחשב או הסמארטפון שאת/ה צריכ/ה – לחץ כאן, ונציגנו ישמחו לשרת אותך ולאפשר לך את החופש והבטחון שבעולם הטכנולוגי.