מחשבים לעסקים | מה עדיף – להשכיר או לקנות

גלה איזו אפשרות נכונה יותר עבור העסק שלך במבט מעמיק על יתרונות וחסרונות השכרת מחשבים לעסקים לעומת רכישתם.

בפעם הבאה שהעסק שלך יצטרך מחשבים חדשים, ציוד תקשורת או כל טכנולוגיה אחרת, האם כדאי לך להשכיר או לקנות? אם אינך יודע, המשך לקרוא.
במאמר זה נסקור את היתרונות והחסרונות של השכרת מחשבים לעסקים ושל רכישת מחשבים לעסקים.

השכרת מחשב נייד 15 אינץ

השכרת מחשבים לעסקים – היתרונות

  • השכרת מחשבים לעסקים שומרת את הציוד מעודכן – מחשבים וטכנולוגיות אחרות הופכים פחות ופחות רלוונטים ככל שהזמן חולף. בהשכרת מחשבים לעסק שלך, אתה מעביר את נטל העדכנות והחדשנות הטכנולוגית הלאה אל חברת השכרת המחשבים. לדוגמא: בוא נאמר שיש לך חוזה השכרה של שנתיים על מכונת צילום, בתום חוזה ההשכרה אתה חופשי להשכיר את הציוד החדיש \ המהיר והזול ביותר. למעשה, 65% מהמגיבים למשאל השכרת מחשבים וטכנולוגיות השיבו שהאפשרות להשתמש תמיד בטכנולוגיה האחרונה היא היתרון הגדול ביותר עבורם.

 


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


  • הוצאות צפויות מראש על שירות השכרת מחשבים לעסק – בעת השכרת מחשבים לעסק שלך, יש לך סכום לתשלום שהינו קבוע מראש, עובדה אשר עשויה להקל על ניהול התקציב ביעילות.

 

  • ללא תשלום גבוה מראש - בנוסף עובדה מקלה ביותר, היא כי אינך נדרש לשלם את הסכומים העצומים אותם אתה נדרש לשלם בעת רכישת מחשבים לעסק שלך. השכרת מחשבים מאפשרת לך לשמור על הון נזיל לשימושך.

 

  • כך תשיג את המתחרים ביתר קלות –  השכרת מחשבים לעסק הקטן שלך מאפשרת לך להשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם ויוקרתי שאילולא אפשרות ההשכרה, כנראה היה בלתי מושג מבחינה כלכלית. התוצאה: אתה מסוגל להשיג טוב יותר את מתחרייך הגדולים יותר.

השכרת מחשבים לעסקים – החסרונות

  • תשלם יותר לטווח הארוך – השכרת מחשבים לעסקים לטווח ארוך, עלולה לעלות במצטבר יותר כסף מעלות המחשב עצמו.

 

  • הציוד לא שלך – בסופו של יום הציוד המושכר אינו שלך אלא של חברת ההשכרה ויחזור אליה בתום החוזה

קניית מחשבים לעסקים – היתרונות

  • קל ופשוט יותר מהשכרת מחשבים – רכישת ציוד טכנולוגי הינה הליך פשוט יותר מהשכרה. אתה יודע מה אתה צריך – אתה מחפש עסקה טובה – מזמין את הציוד – משלם – ותתחדש! השכרת מחשבים לעומת זאת, דורשת חתימה על ניירת, משום שהשכרת מחשבים לעסקים לעיתים קרובות דורשת פירוט כלכלי מעודכן.

 

  • אתה מחליט את ההחלטות בנוגע לציוד - כאשר אתה רוכש ציוד, אתה הבעלים הבלעדיים אשר מחליט מתי ואיפה תבוצע עבודת התחזוקה על הציוד הטכנולוגי שלך. לעומת השכרת מחשבים – שם חברת ההשכרה עשויה לחייב אותך לבצע תחזוקה.

 

  • הוצאה מוכרת בעלת אחוז זיכוי גבוה – פקודת מס הכנסה מאפשר לכלול ציוד טכנולוגי חדש שנרכש לעסק כחלק מהוצאות אשר עליהן מקבלים יחסית אחוז זיכוי גבוה במס.

קניית מחשבים לעסקים – החסרונות

  • ההון ההתחלתי עלול להיות גבוה מדי – על מנת לרכוש מחשבים לעסק שלך כנראה שיהיה עליך להצטמצם מאוד בהוצאות ולנצל את מסגרת האשראי. זו הוצאה גדולה יחסית אשר רוב העסקים הקטנים מתקשים לעמוד בה בשל הוצאות שוטפות אחרות.

 

  • בסופו של דבר תתקע עם ציוד ישן שפג תוקפו – כפי שהוזכר קודם, מחשבים וציוד טכנולוגי הופך לא רלוונטי יחסית מהר, כאשר עסק קטן יצטרך, קרוב לודאי, לרענן את הטכנולוגיה שלו אחת ל18 חודשים. המשמעות של זה היא שבסופו של דבר אתה תקוע עם מחשבים לא מעודכנים שיהיה עליך לתרום, למכור או למחזר.

בין אם תחליט להשכיר או לרכוש מחשבים לעסק שלך – לנייטנט יש את כל הפתרונות הטכנולוגים עבורך – צור עמנו קשר ונתאים לך חבילה טכנולוגית מושלמת!