השכרת מחשבים וציוד טכנולוגי לאירועים והפקות

בעת עבודה על הפקות ואירועים, הדיוק משחק תפקיד מכריע. השכרת הציוד הטכנולוגי הנכון, קבלתו בזמן, הרכבתו המקצועית וליווי של מומחים לאורך האירוע הן דרישות בסיסיות וחשובות ביותר עבור כל מפיק אירוע.

השכרת מחשבים כלכליסיטאנו בNIGHT NET היינו שותפים לפאן הטכנולוגי בהפקות רבות כגון: הפקת האופרה אאידה כרמן, הפקת אירוע בזק-גלובס, הפקת כלכליסט, הפקת אירוע מייקרוסופט בגני התערוכה, מרתון תל אביב ועוד.

אנו מבינים את חשיבות העבודה המהירה, המקצועית והמדוייקת ביותר שניתן, אנו מספקים את שירותי השכרת מחשבים, מסכים, מקרנים, טאבלטים וכו’, כולל מתן מענה אנושי לאורך האירוע.

נוכל לספק מענה לכל צורך שעולה מהאירוע שלך, החל מציוד הקרנה איכותי, מסכי LCD, השכרת מחשבים ועד אספקת אינטרנט אלחוטי במתחם. ל-NIGHT NET הציוד והנסיון שיתרמו לתחושת הבטחון ושלוות הנפש הדרושה לך במהלך האירוע.

אם גם את/ה לקראת הפקת אירוע שחשוב לך שיעבור חלק וללא תקלות, פנה/י אלינו עוד היום ונציגנו יתאימו עבורך את הכיסוי הטכנולוגי לאירוע.


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!