השכרת מחשבים בנייט-נט

מוקד הזמנות ארצי  -

 077-550-8483

השכרת מחשבים

השכרת מחשבים מהווה פתרון אידאלי לצרכים מיוחדים, פרוייקטים זמניים, אירועים, כנסים, כיתות לימוד, משרדים, ביקורות, סמינרים ואפילו עבור מפתחי תוכנה בעלי צרכים טכנולוגים גבוהים. אנו בניינט מציעים שירותי השכרת מחשבים ניידים לכל מטרה, בכל כמות ולכל תקופה – לפי צרכייך המדוייקים! פנה אלינו ונתאים יחד את הפתרון האידאלי עבורך


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


השכרת מחשבים נייטנט השכרת מחשבים נייחים

חברות רבות מעדיפות להתייחס למחשבים המשרתים אותן בפרוייקטים זמניים או ארוכי טווח ככלי ולא כנכס.
בהשכרת מחשבים הן חוסכות בתזרים מזומנים, בשירותי תחזוקה, בצורך להתמודד עם כשלים ושדרוגים טכנולוגים , וכמובן בהשקעות הכרוכות בשדרוג הציוד, מערכות ההפעלה והתכנות המופעלות בו.
נייטנט מספקת שירותי השכרת מחשבים לכל צורך, ומעמידה לרשות המשכירים שירותי תמיכה מקצועיים ומהירים המאפשרים הפעלה נוחה ואיכותית.

השכרת מחשבים טושיבה דל השכרת מחשבים נייחים השכרת מחשבים עמדות מק

מחשבים ניידים:

השכרת מחשבים ניידים 12-15″ מעבדי פנטיום I3 I5 I7, נייד מסופק עם תיק צד ועכבר USB.

לפרטים נוספים לחץ כאן 

מחשבים נייחים:

השכרת מחשבים נייחים עם מעבדי Pentium I3/ I5 /I7/  dual core 

לפרטים נוספים לחץ כאן 

עמדת מחשב מק:

NIGHT NET משכירים גם מחשבי IMAC 24″ dual core

לפרטים נוספים לחץ כאן

היתרונות שבהשכרת מחשבים מנייטנט

אמינות

המחשבים הניידים שלנו הם מהחדשים והחזקים בשוק המחשבים, יש ביכולתם לענות על כל דרישה טכנית ולספק את צרכיו הטכנולוגים של האירוע שלכם מא’ ועד ת’.  אנו מקפידים להעביר את המחשבים בדיקות תקינות שגרתיות ע”י טכנאים מוסמכים ולהתקין על גבם את מערכות ההפעלה והתכנות החדישות ביותר באופן חוקי וברשיון מלא.

חדשנות

הטכנולוגיות בעולם המחשבים משתדרגות לעיתים קרובות והופכות ציוד רב שנרכש לפני זמן קצר למיושן ואיטי. השכרת מחשבים בנייטנט מסירה את הסיכון שבהתחייבויות ארוכות טווח לטכנולוגיות מיושנות.

יציבות

השכרת מחשבים מנייטנט מעניקה לך את תשתית המחשוב האידיאלית לצורך שלך ללא כאב הראש הכרוך בה. אנו מציעים כחלק משירותינו זמינות מיידית של החומרה והתוכנה הנכונות עבורך , היכן ומתי שאתה צריך אותן.
בין אם אתה זקוק לרשת שלמה או למחשב בודד, השכרת מחשבים בנייטנט הופכת את זה לקל ופשוט.

שירות

נייטנט מקפידה להעמיד לרשותך צוות שירות מקצועי ואדיב שיהא קשוב לצרכיך מרגע פנייתך ועד סיום הפרוייקט לשמו השכרת את שירותי החברה. אנו נתאים עבורך את הטכנולוגיה הנדרשת למטרתך , נתקין עבורך את התוכנות להן אתה זקוק, ונספק את הציוד תוך 24 עד פתח ביתך. גם את טכנולוגיה אינה הצד החזק שלך, אנו נהא הגב המקצועי לו אתה זקוק על מנת להעביר את האירוע לשמו השכרת את המחשבים על הצד הטוב ביותר.

כלכלי

רכישת מחשבים שיתאימו לצרכים המשתנים של חברתך היא עול כלכלי כבד. חסוך בהון חוזר יקר ערך ושפר את הנזילות של חברתך ע”י השקעה במשאבים חשובים יותר שיעודדו צמיחה ובטחון. התועלת הכלכלית שבהשכרת מחשבים מנייטנט נעשית תחת תנאים נוחים והטבות ייחודיות , והיא תוצר הלוואי של כלל השירותים אותם אנו מעניקים אשר הופכים את השכרת המחשבים אצלנו גם למשתלמים כלכלית.

פנה אלינו עוד היום על מנת להתאים את הפתרון הטכנולוגי האידיאלי עבור הצורך הייחודי שלך.

לפרטים נוספים והזמנות – לחץ כאן

נייטנט מאחלת לכם השכרת מחשב מהנה ומוצלחת.

תוכלו לקרוא עוד על השכרת מחשב אצלנו.