השכרת מקרן | איך לבחור מקרן מתאים

ישנן אינספור סיבות מדוע אתם עשויים להזדקק לשירותי השכרת מקרן, החל מאירועים וכינוסים משפחתיים למיניהם, דרך אירועים פרטיים ועסקיים גדולים וחשובים ועד לצרכים עסקיים או ארגוניים כגון פגישות, העברת מצגת וכן הלאה.

השכרת מקרן

מקרן הוא  אמצעי מדיה יעיל ופופולארי מאוד, הוא מאפשר העברת תכנים מכל סוג באופן גדול וברור, נוח מאוד וכיום גם זמין במיוחד באמצעות שירות מקצועי של השכרת מקרן ופתרונות מדיה נוספים.


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


בבחירת ספק של מקרן להשכרה, חשוב לבחור ספק העומד בצרכים ובסטנדרטים שלכם, אשר מציע מוצרים איכותיים ומתוחזקים, במחירים אטרקטיביים וזמינות רבה בקבלת והחזרת המקרן.

עשוי לעניין אותך
על השכרת מקרן
השכרת מקרן | הפתרון שלך למצוינות

השכרת מקרן | מה המקרן הנכון עבורי?
קטלוג המוצרים של נייטנט

המודל הנפוץ של מקרנים להשכרה

על פי רוב, כאשר אתם מתעניינים בשירות השכרת מקרן ישנו מודל השכרה מקובל ונפוץ. מודל זה כולל תמחור יומי עבור המקרן, כאשר ניתן כמובן לשכור אביזרים רלבנטיים נוספים תמורת תוספת תשלום. המחירים נקבעים בהתאם לתקופת ההשכרה ועל פי סוג המקרן – ככל שמדובר על מקרן חדשני, איכותי יותר ושמתאים לתנאי שימוש רבים יותר, כך המחיר יעלה בהתאם. על פי רוב, שירות השכרת מקרן כולל איסוף עצמי של המקרן והחזרתו לחברה במועד שנקבע מראש, אך בנייטנט ניתנת האפשרות למשלוח עם שליח תוך 24 שעות. מטעמים מובנים, עבור השכרת המקרן נדרש פעמים רבות להפקיד פיקדון כלשהו, אשר יוחזר עם החזרת כל הציוד.

נקודות שיש לקחת בחשבון לפני השכרת מקרן

במסגרת שירות השכרת מקרן תצטרכו לקחת בחשבון כמה היבטים ולשאול כמה שאלות, זאת על מנת למצוא את המקרן המתאים ביותר עבורכם. לגודל האירוע, כמות הצופים ומרחק התצוגה יש השפעה משמעותית על המקרן שתזדקקו לו. נושאים חשובים נוספים כוללים למשל:

  • תצוגה ליום או ללילה: ככל שיש יותר אור במהלך התצוגה, כך יש צורך במקרן עם עוצמת אור חזקה יותר. חוזק ורמת התאורה של המקרן נמדדת במדד ANSI LUMENS, מספרים גבוהים יותר מעידים על עוצמה גבוהה יותר ואיכות תמונה טובה יותר.
  • רזולוציה / HD: כלל אצבע הוא שככל שהרזולוציה גבוהה יותר, כך איכות התמונה המוצגת טובה יותר, עד רמת של מקרני HD מלאים המציעים תמונה ברמה מעולה. אך לא לכל צורך של השכרת מקרן תצטרכו מקרן HD.

לנייטנט מגוון רחב של מקרנים להשכרה כאשר לאחר שיחה נבין יחד מה המקרן המתאים ביותר לצורך שלכם.
התקשרו עכשיו ל –  077-550-8483 או צרו קשר