השכרת אייפד לשבוע השתלמות עובדים | בחירה מנצחת

השכרת אייפד לשבוע השתלמות עובדים – החוויה של ירון

כיום השכרת אייפד (IPAD) מסתמנת כפתרון היעיל ביותר בפרמטרים טכנולוגים ואינטראקטיביים, היא הופכת שכיחה יותר ויותר בועידות עסקים, כנסים, פגישות, פרוייקטים זמניים ואכן כן.. גם בהשתלמויות עובדים. אנו מביאים כאן את סיפורו של בעל חברה שחווה את התרומה האדירה של שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ע”י עובדיו בשבוע ההשתלמות השנתי.


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


 

ירון הוא בעליה של חברה בינונית בגודלה העוסקת במתן שירותי ייעוץ לחברות ועסקים אחרים. בחברה של ירון 68 עובדים ולאחרונה ראה בחזונו את שבוע השתלמות העובדים מתקיים באופן טכנולוגי ואינטראקטיבי. ירון ביקש לשתף את כלל העובדים וההנהלה במידע המועבר בהשתלמות, לבצע סקרים אנונימיים אונליין, לפתוח קבוצות דיון ולהקים פלטפורה שתאפשר נגישות שוטפת למידע חיוני ברשת.
הוא פנה לNIGHT NET עם רצונותיו, סיפק מידע והתייעץ בנוגע לפתרונות האפשריים.
מכיוון שרצה לאפשר נגישות אישית לבסיס מידע רחב ובו בזמן לאפשר נוחות וניידות, הפתרון שהוצע לירון היה השכרת אייפד לכל אחד מהעובדים. ירון הרים גבה בתמיהה – ‘אייפד?!’. ובכן כן, אייפד!

השכרת אייפד לעסקים

אז מה הן הסיבות לכך שהשכרת אייפד היא הפתרון הנבון עבור ירון?

1. נוחות ויעילות מירבית

משרדי חברת הייעוץ של ירון מלאים במחשבים נייחים המחוברים ברשת האחד לשני ולמאגר המידע של החברה. פתרון השכרת אייפד (IPAD) להשתלמות איפשר לעובדיו ניידות בין קבוצות דיון, עבודה עצמאית, לכתוב לעצמם הערות, לשלוח מסרים לקבוצות דיון, לגשת למאגר המידע של החברה – והכל דרך הטאבלט הדק, הקל והנוח לשימוש הזה. השכרת אייפד (IPAD) מהבחינה הזו היוותה הצלחה מסחררת מאחר ובסיום ההשתלמות אחד השבחים שחזר על עצמו בסיכומה היה השימוש באייפדים.
“היכולת לשאת את כל הצרכים המיידיים שלך במכשיר אייפד (IPAD) אחד שינתה לחלוטין את האופן בו חוויתי את ההשתלמות. אני זוכר את עצמי בשנים הקודמות חוזר הביתה עם קלסרים מלאים דפים ומחברות מלאות רישומים, נסחב בין חדרים עם תיק בי”ס כבד, יושב ורושם ומסמן דברים שהייתי רוצה שישארו איתי. הפעם כל הנושאים שהועברו בהשתלמות היו נוכחים ברשת, את כל הרישומים שלי עשיתי בNOTE אחד ששלחתי אלי לאי מייל, ובכלל, הנוחות של לחוות ניידות קלילה ושיח אינטרנטי רב משתתפים.. כל אלה העלו את הפאן המקצועי בהשתלמות השנה כמה רמות מעל לשנים הקודמות”

2. יתרון כלכלי

מעבר לעובדה הברורה שעלות רכישת 68 אייפדים תהיה גבוהה מאות מונים מהשכרת אייפדים הנחוצים לתקופה קצרה של שבוע בלבד, בשנים הקודמות לפני כל השתלמות עובדים, היה ירון מבקש ממנהלת כח האדם לבצע הזמנה מיוחדת של כ-100 קלסרים עם לוגו החברה, 200 חבילות דפי פוליו גדולים, 200 עטים, 500 שקיות ניילון לדפים, להדפיס ולצלם חוברות מקצועיות שלמות, מס’ חבילות טושים מחיקים, שדכנים, טיפקסים, חוצצים, להשכיר מקרן, מסך ו.. ובכן, הבנתם את העניין. העלות הלוגיסטית של שבוע שכזה הסתכמה בכמה אלפי שקלים.
פתרון השכרת אייפד שהוצע ויושם לבסוף ע”י ירון הביא את הפרקטיות והחסכון של שבוע ההשתלמות למרכז הבמה, השימוש ביתרונות הטכנולוגיה ללא הצורך לרכוש אותה ולבזבז מאות אלפי שקלים, כמו גם ביטול הצורך בלוגיסטיקה מסורבלת ובלתי יעילה, הפכה את שבוע ההשתלמות לחסכוני מעבר להיותו נוח ויעיל הרבה יותר עבור העובדים. אנו קוראים לזה ‘השתלמות משתלמת!’.

3. מורל

בסקרים ומדגמים שנעשו בארץ ובעולם בנוגע לשביעות רצונם של עובדים ממקום עבודתם, המורל והנאמנות לבית העסק – עלה שכל הפרמטרים שהוזכרו קשורים ישירות לרמת ההתחשבות, הכבוד וההשקעה שהם חשים מהחברה בה הם עובדים. השכרת אייפד לשימוש העובדים אמנם תופס תאוצה בקרב חברות ובתי עסק אך טרם הפך לנורמה ולעניין שבשיגרה. המבט המופתע, החיוך ותחושת הכבוד שנסך על פניהם של העובדים בחברתו של ירון כאשר קיבלו את מכשיר האייפד השבועי שלהם קנה את ליבו.
“מעולם לא חשבתי שמהלך פשוט כמו השכרת אייפד יכול לגרום לכזו התרוממות רוח בחברה, הסתבר לי בדיעבד שכך העובדים חשו את הכבוד שאני רוכש להם ולעבודתם הקשה. נאמר לי לא פעם לאחר שבוע ההשתלמות שהשכרת האייפד הייתה מהלך מנצח – ואני כלל לא חשבתי במונחים של מהלכים, אלא יעילות מקצועית. שמחתי להרוויח את החיוך והמורל מהעובדים, שכנראה מעריכים זאת כשהממונים עליהם מנסים להקל עליהם את החיים, ונותנים בחזרה בנאמנות ועבודה טובה”.

4. שירותי תמיכה ואחריות

החשש העיקרי של ירון כשהצענו לו פתרון השכרת אייפד לחזונו, היה שמא העובדים לא יסתדרו עם הטכנולוגיה המתקדמת, שהמכשירים הרגישים יתקלקלו, יתקעו, יהיו מסובכים לשימוש ותפעול. הרגענו את ירון בעובדה שכל המכשירים שיוצאים מNIGHT NET עוברים בדיקות טכנאים קפדניות, שהם קידמת הטכנולוגיה בשוק השכרת הטאבלטים, שאנו מספקים אחריות ותמיכה טכנית בכל שלב ומתחייבים למשלוח אייפד נוסף תוך 24 שעות במקרה הצורך. התברר לאחר ההשתלמות, לשביעות רצונו של ירון ושלנו, שלא היו שום בעיות או תקלות בשימוש באייפדים. לאחר ההשתלמות קיבלנו ממנו שיחת טלפון בה הכריז “תכינו את עצמכם לשנה הבאה.. אז אולי אצטרך להשכיר אפילו יותר טאבלטים”.

אנו מודים לירון שעשה את הבחירה הנכונה, שנתן במה לפתרון מהסוג הזה, שכיבד מספיק את החברה ואת עובדיה ופנה אלינו כדי להתאים את ההשתלמות לשנת 2013 הטכנולוגית. אז אם גם לכם יש חזון לכנס אינטראקטיבי, ועידות טכנולוגיות, השתלמויות עובדים איכותיות, פנו אלינו ויחד נוכל להתאים את הפתרון הטוב ביותר ע”פ הצרכים והתנאים שלכם, אנו בנייטנט מתמחמים במתן פתרונות כגון השכרת אייפדים בכמויות גדולות, לתקופות לפי בקשה, עם אפליקציות לפי בקשה וכמובן שירות תמיכה ואחריות מהשורה הראשונה.