השכרת מסך מגע – הדרך שלך לבלוט מעל המתחרים

השכרת מסך מגע לתצוגות, תערוכות, ימים פתוחים, כנסים או כל אירוע אחר שנועד להציג את שירותי העסק שלך לקהל, ימשוך הרבה יותר לקוחות פוטנציאלים שישמחו לבצע אינטראקציה טכנולוגית וחדשנית עם בית העסק שלך, ובכך – תחרט בזכרונם.


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


ישנה אימרה ידועה – ‘אם בנית את זה, הם יבואו’ (if you built it, they will come). האמירה אמנם לקוחה מסרט, אבל היא נכונה גם עבור הדוכן שלך בתצוגה.
אבל מה אתה עושה כשהם מגיעים? האם יש לך את כח האדם לענות על כל שאלותיהם של החולפים מולך? האם יש לך תכנית שתבליט ותגרום להם להתעכב זמן מה מול דוכנך?

אם לא, טכנולוגיית מסך המגע תהיה לך לעזר רב.
השכרת מסך מגע הינה פתרון פשוט ויחודי, אשר מושך את העין ואת תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

השתמש במסך המגע כסוכן מכירות וירטואלי

לא רק שהשכרת מסך מגע מכניסה פונקציונאליות לתצוגה שלך, לא רק שבעצם היותה היא משדרת יוקרתיות ומבדילה אותך מהשאר, היא מעל לכל משמשת כסוכן מכירות אינטראקטיבי ורב תכליתי, לפניך מס’ דוגמאות לכיצד תוכל להשתמש בהשכרת מסך מגע לטובת העסק שלך:

1. מסך מגע מאפשר לך להציג מידע רב על המוצר אותו אתה משווק. הלקוחות הפוטנציאלים יכולים להשתמש בפלטפורמה הפשוטה הזו לקבלת תשובות ומידע אודות המוצר שלך.

2. הלקוחות הפוטנציאלים יכולים לבחור איזה חלק מהמצגת במסך המגע משך את תשומת ליבם, להדפיסו ולקחת אותו איתם הביתה – לעומת השימוש בפלאיירים שמרכז מידע תמציתי ללא תועלת ממשית רבה עבור הלקוח. כאן תוכל להגיע איתם לביתם.

3. השכרת מסך טאצ’ יכולה לשמש כעמדת קבלת פנים ולספק לאורחים מידע אינטראקטיבי על העסק שלך. במקרה של כנס – ספר לאורחים מה מתוכנן להם לאותו היום, מה המצגות, מתי והיכן מתרחש כל דבר.

4. ניתן להשתמש במסך המגע גם על מנת לרשום את אורחי הכנס לסמינרים/ הרצאות /מצגות המצריכות רישום.

מעבר לדוגמאות שסיפקנו כאן, ישנן עוד דרכים אינספור לנצל את מסך המגע לטובת העסק שלך!

בית עסק מסחרי – השכרת מסך מגע הינו הפתרון הנכון עבורך!

אם בית העסק שלך מתמקד במסחר, ואין לך תועלת במסך מגע קבוע בחנותך, תוכל להשכיר מסך מגע לתקופות ‘החמות’ של השנה במחירים זולים ולנצל את היתרונות הרבים שכרוכים בו. ימי החגים, חזרה לבית ספר או כל תקופה המזוהה עם עליית מכירות בבית העסק שלך תוכל למצות את המירב בעזרת מסך מגע שיהיה זמין ללקוחותיך.

השכרת מסך טאצ’ מנייטנט – ממש כמו השכרת מחשבים, השכרת מקרנים או טאבלטים, גם היא פשוטה, מהירה וזולה.

כמה פשוטה? לחץ כאן, השאר פרטייך ונציגנו יחזור אליך במהרה עם כל הפרטים הנחוצים לך!