השכרת מסכים | פתרון מתקדם לאירוע מושלם

באירועים רבים יש צורך במסכים שעל גביוהם מוקרנים תכני מדיה שונים. אלו כוללים אירועים משפחתיים, אירועים פרטיים גדולים, כנסים, אירועים ציבוריים, פגישות עסקיות, אירועים ארגוניים וכן הלאה.


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


 

השימוש במקרן איכותי המציג מצגת, סרטון, תמונות וכיוצא באלו על גבי מסכים גדולים, מציע שפע של יתרונות ולא פלא שזו הבחירה המועדפת כהפעלה כמעט בכל אירוע. שירות השכרת מסך מאפשר לכם לקבל מסך מתאים ואיכותי, ברמת תחזוקה גבוהה מאוד, במחיר אטרקטיבי ובלי הצורך לרכוש ולהחזיק מסך באופן קבוע. כיום תוכלו למצוא וליהנות משירות השכרת מסך לצד השכרת מקרן ואביזרי מדיה אחרים במגוון חברות.

השכרת מסכים | מגוון רחב של גדלים – התאמה אישית מלאה

כיום ניתן לבחור מסכים בהתאמה אישית מלאה, כאשר מדובר על מסכים מקצועיים להקרנת תכני מדיה ממקרן למשל, ישנו מגוון רחב של גדלים – למשל החל ממסך בגודל 1.80 מטר ועד מסכים גדולים של 4X3 מטר ואף מעבר לכך. שירות השכרת מסך יספק לכם מסך עם חצובה מובנית או עם יישום הצבה רלבנטי אחר, בהתאם לצורך ולתנאי השימוש.

השירות עובד על בסיס מחיר השכרה יומי, לרוב לצד מוצרי מדיה אחרים כגון מקרן, מערכות סאונד וכדומה. כאשר אתם משתמשים במסך איכותי וייעודי, בגודל המתאים, מתקבלת תוצאה משופרת ומרשימה הרבה יותר. כבר לא צריך להילחם בסדינים לבנים התלויים ברישול או במציאת קיר שנמצא בדיוק בנקודה הנכונה, המסך רב גוני ומאפשר לכם חופש פעולה מלא לאיכויות תצוגה אופטימאליות.

השכרת מסך | פתרונות מתקדמים ומורכבים

אם הצורך שלכם בשירות השכרת מסך הוא לאירוע גדול ורב משתתפים או לאירועים מורכבים למיניהם, ניתן כיום ליהנות גם מפתרונות מתקדמים ומורכבים בהקשר למסכים ואמצעי מדיה מקצועיים. כך ניתן למשל ליישם פריסה של כמה מסכים ברחבי האירוע ובמיקומים אסטרטגיים, להרכיב מסכים גדולים ואפילו להשתמש בפתרון חדשני ומרהיב של השכרת מסך לד – המאפשר גדלים מגוונים מאוד ותצוגה מעולה בכל תנאי תאורה. מסכי ה-LED החדשניים הם הפיתרון המתקדם ביותר לאירועים הנערכים בתנאי תאורה חזקים ועם משתתפים רבים.

השכרת מקרן ומסך

לסיכום: שירות השכרת מסך עשוי להיראות משהו “אפור” ולא נוצץ במיוחד, אך למעשה יש לבחירת המסך השפעה מהותית על איכות התצוגה ועל יכולות הצפייה של כל הנוכחים באירוע.

לשיחת ייעוץ עם איש מקצוע התקשרו עכשיו ל – 077-550-8483 או לחצו כאן והשאירו פרטיכם