השכרת מחשב נייד | 5 הלפטופים המומלצים לשנת 2014

השכרת מחשב נייד היא משימה לא פשוטה בימינו. מספר סוגי הלפטופים העצום אשר מוצעים להשכרה ולמכירה בחנויות המחשבים, מצליחים לבלבל אפילו את ה’מבינים’ שבינינו. מהסיבה הזו צמצמנו בכתבה את ההיצע הענק ל-5 המחשבים הניידים המובילים והמומלצים להשכרה ולרכישה.

מקום ראשון | השכרת apple MacBook Pro 15-inch

עם מעבד אינטל משודרג ואחסון פלאש מהיר יותר, הMacBook Pro 15-inch משנת 2013 קפץ מעל למתחרים עם ביצועים מעולים וסוללה שמחזיקה 9 שעות בעבודה.

לפירוט המלא אודות השכרת מחשב נייד apple MacBook Pro 15-inch לחצו כאן

 

 


מקום שני | apple MacBook Pro 13-inch

 

במקום השני נמצא מחשב נייד apple MacBook Pro 13-inch משנת 2013 שמשתמש במעבד core i5 מבוסס טכנולוגיית Haswell מבית אינטל אשר נותן למשתמשים הזקוקים לביצועים גבוהים את האפשרות לעבוד במשך 11 שעות תחת תהליכים מתמשכים יחד עם עיבוד משימות גרפיות ומדעיות במהירות.
השכרת מחשב נייד זה זולה יותר משל ‘אחיו הגדול’ שדורג במקום הראשון, אך יחד עם זאת הוא עדיין נתפס בעיניי רבים כבחירה הנכונה לביצועי קצה גבוהים במחשבים ניידים

 


 

מקום שלישי | Asus Transformer Book T100TA 64GB

השכרת מחשב נייד Asus Transformer Book T100TA 64GB אפשרית במחיר נוח ומספק למשתמשיו חווייה היברידית פונקציונאלית עם טאבלט בעל מערכת הפעלה חלונות 8.1 והוא היורש הטבעי לרעיון הnotebook מלפני מספר שנים.

הלפטופ מאפשר שימוש נוח ומהיר כמחשב אישי, בנוסף להמנעותו מבעיות ההתאמה של תוספי טאבלטים המופעלים ע”י מערכות ניהול סלולאריות כמו iOS, android או WindowsRT


להשכרת מסכים, מחשבים, מקרנים או כל פתרון טכנולוגי נחוץ אחר, אנא פנו אלינו או התקשרו 077-5508483 ונשמח לספק את הציוד והשירות הטוב ביותר!


מקום רביעי | HP Chromebook 11Verizon LTE

 

השכרת מחשב  נייד מסוג HP Chromebook 11Verizon LTE ייתן לך את החופש לו חיכית! עם עיצוב דק ואלגנטי כיתרון שולי בלבד, המחשב מאפשר גלישה באינטרנט ללא תלות בWi-Fi כמו גם מפרט טכני מכובד למדי.


מקום חמישי | Lenovo G580

 

 

Lenovo G580עם ביצועים מובילים ומפרט טכני ראוי להערכה, השכרת מחשב נייד Lenovo G580 יתן למשתמשים בו את הערך המקסימלי לכספם.


את כל המחשבים הניידים המופיעים בכתבה תוכלו למצוא גם בנייטנט בתנאי השכרה ומחירים נוחים. פנו אלינו עוד היום להתאמת המחשב הנייד המושלם עבורכם – 077-5158483

לקטלוג נייט נט המלא להשכרת מחשבים לחצו כאן

כתבות שעשויות לעניין אותך

כשגוגל עושה סיור וירטואלי בכנסת ישראל
מחשבים לעסקים – מה עדיף, להשכיר או לקנות?
השכרת מחשבים וטאבלטים כפתרון לתרבות הצריכה.
השכרת מחשבים לעסקים – איך לא עשית את זה עד עכשיו?
השכרת טאבלטים ומחשבים – אבולוציה של טכנולוגיה